ДОМОФОН-ВІЗИТ

КРИВИЙ РІГ

(096) 499-00-09

---- НЕ ПРАЦЮЄ ДОМОФОН? Тепер можна оформити заявку прямо з нашого сайту, натисніть кнопку і заповніть форму, обов'язково вкажіть Ваші контактні дані та характер поломки, заявка буде виконана протягом 24 робочих годин, згідно договору на ТО! ----           ----  ХОЧЕТЕ ВСТАНОВИТИ ДОМОФОН? Оформіть заявку прямо на сайті – натисніть кнопку і заповніть форму, обов'язково вкажіть Ваші контактні дані, і ми зв'яжемося з Вами! ----

Дата опублікування 15 березня 2014р.

 

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР

про надання послуг з технічного обслуговування та ремонту

 м. Кривий Ріг 

 ФОП Вайцель Вадим Олександрович , надалі – ВИКОНАВЕЦЬ, що діє на підставі запису в єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців: від 22.10.2001 №22270170000026920 з однієї сторони, і власник (наймач) квартири (житлового приміщення), власник, орендар нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку), надалі – Абонент або Замовник, з іншої сторони (в подальшому разом іменуються "Сторони", а кожна окремо - "Сторона"), уклали цей договір про таке:

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.

 1.1 . Цей Договір , відповідно до ст . 633 Цивільного кодексу України , є публічною пропозицією ( офертою ) Виконавця на адресу фізичних та юридичних осіб , що містить істотні умови договору на надання і використання Послуг .

 1.2 . Згідно ст. 642 Цивільного Кодексу України , у разі прийняття викладених нижче умов і оплат послуг , фізична або юридична особа, яка провадить акцепт (сплату послуг) цієї оферти , стає Замовником .

1.3 . З моменту здійснення акцепту (оплати послуг) Замовник вважається ознайомився і згоден з умовами цього Договору та , відповідно до Цивільного Кодексу України , вступає з Виконавцем в договірні відносини на умовах цього Договору . 

1.4 . Обов'язки Виконавця обмежуються умовами цього Договору.

1.5 . Виконавець має право змінити або доповнити Договір в будь-який момент як з повідомленням Замовників, так і без нього (залежно від серйозності змін, без повідомлення, якщо зміни не стосуються фінансових витрат обох сторін) . Чинна редакція завжди знаходиться на Сайті Виконавця            domofon-vizit.dp.ua.

1.6. Абонент надає згоду на обробку його персональних даних( прізвище,ім’я, по батькові, адреса проживання, номер телефону) з метою реалізації договірних правовідносин відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», інших нормативно-правових актів та укладеного Договору, а також підтверджує,що повідомлений про включення інформації, що містить його персональні дані,до бази персональних даних Виконавця та       НОВА КОМУ.

1.7 Кожен мешканець під'їзду, в якому діє договір про надання послуг з технічного обслуговування та ремонту домофонної системи, в будь-який момент може приєднатись до його умов та стати Абонентом. Для цього потрібно залишити заявку на ремонт домофонної системи або встановлення переговорного пристрою та надати адресу, ПІБ та телефон для відкриття особового рахунку.

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ.

2.1.  Виконавець бере на себе зобов'язання за плату проводити роботи з технічного обслуговування та ремонту комплекту домофонної системи, наданою у користування Абоненту, торгівельної марки «Візит» та «Цифрал», змонтованих за адресою Абонента, в подальшому « Домофонна система» а Абонент бере у користування домофонне обладнання та доручає Виконавцю обслуговувати домофонне обладнання. 

2.2.Комплект «Домофонної системи» містить в собі  комунікації та центральне обладнання (надалі - ЦО), а саме доводчик, блок виклику,замок електромагнітний, блок управління, блок комутації, кнопка виходу.

 Абоненту щомісячно нараховується плата за технічне обслуговування та ремонт «Домофонної системи» (надалі – абонентська плата)

 2.3. Пристрої зв’язку, що встановлені та пов’язані з ЦО (надалі -ПЗ) знаходяться на гарантії на термін дії цього договору. Абонентська плата за користування ПЗ не нараховується.

2.4.  Ключі до домофонного обладнання, що знаходяться у користуванні Абонентом є власністю Абонента і не знаходяться на технічному обслуговуванні та гарантійному ремонті. Повернення або обмін непрацюючого ключа без пошкодження- 14 днів з моменту його придбання. 

 

 3. ПЕРЕЛІК НАДАННЯ ПОСЛУГ.

 3.1. Технічне обслуговування та ремонт «Домофонної системи» містить в собі наступні послуги:

 а) виїзд на Об’єкт для проведення робіт з ремонту «Домофонної системи», по виклику Абонента, на протязі 24 робочих годин з моменту надходження заявки, окрім вихідних та святкових днів;

 б) усунення можливих дефектів «Домофонної системи». Якщо дефект неможливо усунути(обладнання не підлягає ремонту, але без ознак корпусних пошкоджень та вандальних дій), Виконавець може повторно встановити своє обладнання на термін дії договору, після підписання акту на заміну обладнання.

 в) технічний інструктаж та рекомендації з роботи «Домофонної системи» проводиться за бажанням Абонента;

 г) проведення профілактичного огляду та ремонту «Домофонної системи» за графіком періодичністю один раз на квартал;

 д) проведення поточного ремонту «Домофонної системи»;

 е) проведення капітального ремонту «Домофонної системи» для забезпечення його якісного функціонування;

 3.2. Строки виконання ремонтних робіт можуть бути подовжені у випадку складностей, які впливають на ремонт «Домофонної системи», стають неможливими чи неякісними при його виконанні на місці без спеціального обладнання.

3.3. В кінці кожного місяця, за умови відсутності претензій, викладених у письмовій формі Абонента, до першого числа наступного за поточним місяця, послуга (робота) за цим договором вважається здійсненою належним чином та в повному обсязі, та не потребує підписання додаткових актів. 

3.4. Освітлення та датчики руху, в обслуговування не входять.

4. ВАРТІСТЬ РОБІТ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ.

4.1. Після проведення Замовником оплати виставленого рахунку та зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця даний Договір набуває чинності.

4.2. Виконавець приступає до виконання своїх зобов'язань не пізніше 3-х банківських днів з моменту надходження на його розрахунковий рахунок повної оплати за Послуги.

4.3. Вартість послуг з технічного обслуговування та ремонту «Домофонної системи» складає:

 а) 12 грн. на місяць з Абонента за обслуговування центрального домофонного обладнання без переговорного пристрою;

 б) 40 грн. на місяць з Абонента за обслуговування центрального домофонного обладнання з аудіо- зв'язком, при умові кількості абонентів в під'їзді більше 18 ;

 в) 43 грн. на місяць з Абонента за обслуговування центрального домофонного обладнання з аудіо-зв'язком, при умові кількості абонентів в під'їзді  менше 18;

 г) 52 грн. на місяць з Абонента за обслуговування центрального домофонного обладнання з відео -зв'язком .

 д) 400 грн на місяць з під'їздів , в яких менше 10 абонентів.

Докладніше ознайомитись з системою нарахувань можна у вкладці Додаткова угода.

4.4. До вартості робіт з технічного обслуговування та ремонту «Домофонної системи» входять дії зазначені в п. 3.1. цього договору.

4.5. Оплата за послуги з технічного обслуговування «Домофонної системи» нараховується з першого числа поточного місяця.

4.6. Абонент повинен своєчасно оплачувати надані послуги на свій особовий рахунок через відділення «Нова-Ком».

4.7. Абонентська плата вноситься щомісячно, не пізніше 20 числа.

4.8. У разі виявлення пошкодження, а саме вандальні дії, крадіжки, пожежі, пошкодження струмом, блискавкою, тощо, або з провини Абонента, як наслідок недотримання рекомендацій з використання «Домофонної системи», необережності, самостійного ремонту або спроби ремонту сторонніми особами, які не мали на це право, усі витрати, пов’язані з виконанням ремонтних робіт, проводяться відповідно до прейскуранту або прайс-листу, що діє на момент виконання відновлювальних робіт та покладаються на Абонента.

4.9. При виникненні необхідності провести ремонт або обслуговування «Домофонної системи» поза графіком робіт в зв’язку з випадками передбаченими п.4.8. цього договору, Виконавець після проведення встановлюваних або ремонтних робіт розподіляє в рівних частинах загальну вартість проведеного відновлення або ремонту (вартість матеріалів + вартість обладнання + вартість послуг) серед мешканців та направляє на адресу кожного квитанції з указанням суми, що належить до сплати, або нараховує на особистий рахунок абонентів. Зазначена оплата повинна бути сплачена в строки вказані в п.п. 5.1.5. цього договору

4.10 . При виникненні необхідності зварних робіт, капітального ремонту під'їздних дверей або заміни старої двері на нову, вартість робіт по відновленню або заміні дверей оплачує Замовник.

4.11. При виникненні необхідності заміни відеообладнання, яке не підлягає ремонту, заміна обладнання на нове відбувається за рахунок Замовника.

4.12. При відключені переговорного ПЗ , згідно п.5.4.4., плата за термінове підключення здійснюється відповідно до прейскуранту або прайс-листу, що діє на момент повторного підключення.

4.13. Розмір абонентської плати за послугу може бути зменшений або збільшений Виконавцем в зв’язку з падінням або зростанням загального індексу інфляції. Розрахунковим параметром для перегляду розміру абонентської плати є загальний індекс інфляції за попередній розрахунковий період, або інші фактори, які впливають на подальше обслуговування домофонного обладнання.

5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН.

5.1. Абонент зобов’язаний:

 5.1.1. Контролювати якість виконуваних Виконавцем робіт.

 5.1.2. Здійснювати експлуатацію «Домофонної системи» у відповідності до правил експлуатації та за призначенням. Слідкувати за публікацією новин та змін на офіціальному сайті Виконавця domofon-vizit.dp.ua

 5.1.3. У разі необхідності забезпечити вільний доступ працівників Виконавця до об’єкту.

 5.1.4. Інформувати виконавця про всі випадки відмови або пошкоджень у роботі «Домофонної системи».

 5.1.5. Своєчасно до 20 числа поточного місяця, вносити плату за послуги надані Виконавцем.

 5.1.6. Не виконувати самостійно, або за сторонньою допомогою третіх осіб ремонт «Домофонної системи» та його підключення.

 5.1.7. У випадку неправомірних дій (крадіжка та інші вандальні дії) третіх осіб щодо «Домофонної системи» Абонент зобов’язаний повідомляти про це письмовою заявою  Правоохоронні органи та Виконавця на протязі 1-го дня, після чого Виконавець встановлює нове обладнання, згідно п. 4.9. 

5.1.8. Перевірити належне функціонування «Домофонної системи» після проведення технічного обслуговування або ремонту.

5.2. Абонент має право:

 5.2.1. Проводити перевірку взаєморозрахунків.

5.2.2. Письмово звернутись до  Виконавця про тимчасове призупинення нарахування , якщо за даною адресою ніхто не проживає, або не буде проживати на визначений термін, що підтверджується документами. Призупинення нарахування можливе не більше ніж на 12 місяців при відсутності заборгованності перед Виконавцем. В цих випадках ПЗ відключається Виконавцем, а абонентська плата тимчасово не нараховується, починаючи з наступного місяця після написання заяви , в кінці визначеного терміну нарахування автоматично поновлюються, за умовами п.4.3.а. Підключення ПЗ до Домофонної системи у випадку поновлення послуг здійснюється безкоштовно в перший же візит працівників з обслуговування Виконавця на об’єкт, після звернення до Виконавця, після чого здійснюється нарахування згідно п.4.3.б.

5.2.3. Абонент має право у випадку незгоди, після підвищення розміру абонентської плати, на протязі двох тижнів письмово повідомити про свою незгоду Виконавця, якщо такої незгоди не надійшло, тоді ціна вважається узгодженою та прийнятою Абонентом. У випадку незгоди з новими тарифами Абонент має право відмовитися від сплати за послуги аудіозв'язку та перейти на тариф згідно п.4.3.а лише за умови відсутності заборгованості перед Виконавцем за попередні періоди. Дана вимога повинна бути направлена Виконавцю на протязі двох тижнів після початку періоду в якому були змінені ціни.

5.2.4. Абонент, при необхідності, має право відмовитись від користування аудіозв'язком та перейти на тариф , згідно п.4.3.а, при умові відсутності заборгованності перед Виконавцем.

5.3. Виконавець зобов’язаний:

5.3.1. Проводити технічне обслуговування та ремонт «Домофонної системи» в повному обсязі та у встановлені строки за умови дотримання Абонентом порядку оплати наданих по цьому договору послуг та дотриманні правил експлуатації.

5.3.2. Проводити технічне обслуговування та ремонт «Домофонної системи» персоналом відповідної кваліфікації.

5.3.3. Дотримуватись режиму на Об’єкті, де встановлено «Домофонну систему», правил техніки безпеки та пожежної безпеки.

5.3.4. Ознайомити за бажанням або заявкою Абонента з правилами технічної експлуатації.

5.4. Виконавець має право:

5.4.1. Припинити роботи з технічного обслуговування та ремонту «Домофонної системи», або зменшити їх обсяг, у випадку невиконання Абонентом умов цього договору.

5.4.2. Попередити у разі несплати заборгованості понад 3 місяці про призупинення надання послуг. 

5.4.3. Якщо Абонент має заборгованність перед Виконавцем, у розмірі, що перевищує суму абонентської плати за термін понад три місяці, Виконавець має право без попередження призупинити йому надання послуг (не проводити поточний ремонт та технічне обслуговування). А також нараховувати пеню у розмірі 0.1% від суми заборгованості за кожен день прострочення платежу, згідно ч.2 ст.231 ГК України.

5.4.4. Здійснювати відключення, без попередження, ПЗ від ЦО «Домофонної системи» у випадку існування заборгованості перед Виконавцем понад 3-и місяці та нараховувати абонентську плату, доки Абонент письмово не відмовиться від користування ПЗ. Після письмової відмови від користування ПЗ, нарахування за користування ЦО буде зменшене ,  згідно п. 4.3.

5.4.5. Виконавець має право змінити розмір абонентської плати та цін на надані ним послуги, з моменту опублікування на офіційному сайті Виконавця.

5.4.6. Виконавець залишає за собою право перегляду розміру абонентської плати в сторону збільшення у випадку зменшення кількості абонентів на Об’єкті, а також у випадку збільшення прожиткового мінімуму та інших факторів, які впливають на ціноутворення.

5.4.7. Виконавець має право у випадку виявлення самовільного підключення переговорного пристрою до домофонної системи, складати акт про виявлення самовільного підключення та нараховувати на рахунок абонента штраф за самовільне втручання в домофонну систему та абонентську плату за весь період користування домофонною системою.

5.4.8. Виконавець має право змінювати склад «Домофонної системи» з метою його модернізації, обслуговування та ремонту, а також у випадку технічної необхідності, без зниження обсягу та якості наданих послуг Абоненту. Заміна ПЗ проводиться тільки зі згоди Абонента.

5.4.9. Виконавець дотримує гарантійні обов’язки постачальника обладнання самостійно в період дії цього договору згідно технічної документації.

5.4.10. Виконавець має право залучати підрядні організації, та переводити нарахування абонентської плати на рахунок підрядної організації. Офіційні підрядники- ФОП Вайцель О.С; ФОП Кузьменко О.В., ФОП Рарат О.А.

5.4.11. Виконавець має право проводити перевірку взаєморозрахунків.

5.4.12. Виконавець залишає за собою право Власності на ЦО у випадку розірвання договору на технічне обслуговування.

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.

 6.1. За порушення умов цього договору Виконавець та Абонент несуть відповідальність відповідно з діючим Законодавством України. Всі спори за цим договором  вирішуються шляхом переговорів, якщо сторони не дійшли згоди, то вирішення відбувається в судовому порядку. Строк позовної давності за цим договором становить 10 років.

 6.2. У випадку неналежного виконання робіт з технічного обслуговування та ремонту, Виконавець за власний рахунок в 3-денний термін усуває виявлені недоліки.

 6.3. Виконавець звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання обов’язків перед Абонентом, у випадку існуючої заборгованості з абонентської плати на час проведення робіт та якщо доведе, що їх невиконання або неналежне виконання сталося внаслідок дій Абонента. 

 6.4. Виконавець не несе відповідальності за невиконання або неналежне виконання обов’язків перед Абонентом, внаслідок дії непереборної сили (землетрус, повінь, ураган, блискавка, вандальні дії, крадіжка тощо) або з вини Абонента та у випадках передбачених чинним законодавством.

 6.5.  Виконавець не несе матеріальної відповідальності за збереження домофонного обладнання, встановленого в під'їзді і в квартирі Абонента. У разі крадіжки або умисного знищення домофонного обладнання, його відновлення здійснюється за рахунок Абонента пропорційно долі  від загальної вартості заподіяного збитку.

6.6. У разі несплати за надані Виконавцем послуги з технічного обслуговування та ремонту «Домофонної системи» на протязі 3-х місяців Виконавець має право проводити відключення абонента відповідно до п.5.4.4. цього Договору.

6.7. Виконавець не несе відповідальності за постачання електроенергії до домофонного обладнання, та не сплачує кошти за спожиту електроенергію домофонним обладнанням так як не є його користувачем, а є сервісною організацією з ремонту та обслуговування домофонного обладнання. Також Виконавець не збирає кошти з Абонента за спожиту електроенергію домофонним обладнанням, так як не має жодного відношення до постачання електроенергії. 

7. ТЕРМІН ДІЇ ТА ПОРЯДОК РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ.

 7.1. Цей договір набирає чинності з дня опублікування в офіційних виданнях  або на офіційному сайті Виконавця на невизначений термін та діє поки сторонами виконуються умови цього договору . Всі попередні  переговори і раніше діючий Договір втрачають силу.

 7.2. Кожна із сторін має право на дострокове розірвання договору, лише у випадку документального підтвердження систематичного порушення іншою стороною умов договору. При розірванні договору ініціатор попереджає про це іншу сторону не менш ніж за 30 днів до моменту розірвання.

7.3 При розірванні договору стороною без документального підтвердження систематичного порушення іншою стороною умов договору, ініціатор розірвання договору на технічне обслуговування виплачує компенсацію в розмірі абонентської плати за 12 місяців, по тарифу, що існує на момент розірвання договору.

7.4. У випадку  протиправних дій  осіб, направлених на перешкоджання здійснення Виконавцем умов цього Договору, Виконавець має право розірвати договір в односторонньому порядку. Виконавець має право достроково розірвати договір, попередивши про це Абонента не менш ніж за 30 днів.

 7.5.  Розірвання договору неможливе одним, або декількома абонентами, Для розірвання  договірних відносин потрібна згода всіх абонентів даного під'їзду, так як домофонна система за адресою, на якій вона змонтована, не є одноабонентною і використовується всіма абонентами. При розірванні договору між сторонами проводиться бухгалтерська перевірка та повний взаєморозрахунок, а також повернення боргів, які виникли при монтажу домофонного обладнання, з урахуванням інфляції за даний період,та різницю суми між п. 2.1 і 3.4 у договорі на виконання монтажних робіт. Після демонтажу обладнання, яке належить Виконавцю , Виконавець закриває всі особисті рахунки абонентів  і  договірні відносини між Замовником і Виконавцем вважаються припиненими.

img887

 

 

UA-56539673-1